Nielsen IQ (Amerikan Medya İzleyici Ölçüm Şirketi)
Neilsen IQ veya NIQ, tüketici satın alma davranışları ve işletmelerin büyüme yolları hakkında bir anlayış sunmayı amaçlayan uluslararası bir tüketici istihbarat şirketidir. Nielsen IQ’daki çalışma prensipleri hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
İş ahlakı ve kültürleri hakkında eksiksiz bir rehber burada. O halde hemen dalın.
Hedef Kitle Ölçümü
NIQ’daki insanların ilk önceliği tüketicilerin davranışlarını ölçmektir ve bu görev için ses ölçümü, çapraz medya ölçümü, akış ölçümü ve TV ölçümü dahil olmak üzere çeşitli veri analitiği kullanırlar. İşletmelere insanların farklı ortamlarda zamanlarını nasıl ve ne zaman harcadıkları konusunda rehberlik eder.
Medya Planlaması
İkinci çalışma alanı, işletmelerin maksimum sonuçları elde etmek için stratejiler tasarlamalarına yardımcı olan medya planlamasıdır. Hedef kitleyi segmentlere ayırma ve onlara medya reklamcılığı ortamına dair daha derin içgörüler sağlama üzerine çalışır, böylece pazarda rekabet avantajı elde edebilirler. Tamamlandığında, strateji doğru kaynakları ve stratejiyi uygulamak için bütçeyi belirlediğiniz senaryo planlamasına geçer.
Pazarlama Optimizasyonu
Son olarak, NIQ medya stratejisini gerçek zamanlı olarak optimize eder. Markanıza özgü bilgilendirilmiş veri odaklı kararlar alır ve satışları yönlendiren unsurlara ilişkin içgörüler sunar.
Nielsen IQ, başlangıç şirketinizin satışlarını artırması ve medya optimizasyonuna ulaşması için bir çözümdür. Medyadaki anlatıları şekillendirmek ve izleyicilerin davranışlarını ölçmek için veri ve analitiği kullanarak gelecekteki doğru eylem yolunun ne olabileceğini keşfeder.